Bargasht
  1. هرگونه نقص و ایراد فنی کالا، بايد در مدت 24 ساعت پس از دريافت كالا از طريق پشتیبانی به ما اطلاع داده شود تا مشكل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، جايگزين گردد. بديهی است پس از 24 ساعت هيچ اعتراضي پذيرفتني نيست.
  2. وجود مغایرت یا کسری اقلام در سفارش ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
  3. توجه داشته باشید که محصول مورد نظر ممکن است با عکس داخل سایت تفاوت اندکی داشته باشد و شامل بازگشت نمی شود ، کاربر قبل از نهایی کردن سفارش میتواند از خدمات پشتیبانی سایت استفاده نماید.
  4. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب لوازم یدکی  بروی وسیله نقلیه نیز (به تشخیص کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی آقای کالا ) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.
  5. هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط آقای کالا امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده فروشگاه اینترنتی آقای کالا  نخواهد بود.
  6. اگر کاربری محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد. لذا کاربر باید در هنگام ثبت سفارش، از صحت قطعات انتخابی خود مطمئن شود.
  7. استرداد وجه : در صورتی که سفارش بعداز بررسی پشتیبانی لغو یا شامل مرجوعی شود مبلغ به شماره کارتی که مشتری با آن سفارش را پرداخت نموده عودت داده خواهد شد.(ظرف 24 ساعت بعداز
    تایید عودت وجه واریز می شود)